Wednesday, July 12

施丹之謎

現在的人不單有創意,而且反應快,不得不佩服。http://www.corriere.it/Media/Foto/2006/07_Luglio/10/zidane.swf

這幾天,每個人都在談論「施丹之謎」:為何一位球隊的靈魂人物,會選擇用這種方式被逐出場?

施丹說:是馬達拉斯向我說了無辱民族的話。

馬達拉斯說:我只是說了一句普通的髒話。(之前施丹也說了難聽的話)

讀唇專家說:馬達拉斯是說了句有關於施丹姐姐的話。

陶傑今晚在節目中又發表其偉論:馬達拉斯若說了無辱別人民族的話,亦應得黃牌或紅牌,他亦應與施丹一起讓足球協會評審。

新聞中的外國足球專家說:我不理馬達拉斯說了甚麼,施丹打人就要離場。

我認同足球專家,這也是做人的簡單道理:你再對也好,你一旦吵架時動了粗或說了粗,理虧的必是你;今天是文明的時代,請不要再放縱自己!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

咁你果d嬌俏的動手動腳又算唔算?

July 14, 2006 1:55 AM  
Blogger Clare said...

呢招對男仔都仍理直,但對你,咪次次比你鬧番轉頭囉!

July 14, 2006 3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

中學生應否談戀愛

唔,有時人係太封閉既環境中成長會局限佢既視野,同令佢態度變得保守。太保護會令到佢地唔識保護自己同難去對抗唔如意既事。

鐵軌
好值得深思既文章,不過我係司機,我會駛入多小朋友個條,因為佢講明該路軌係用黎俾車行,係細路自己行入去車,俾車車死與人無尤。

但係apply係其他事上,就會有更大爭議性,好似係社會福利

我要掟煲費!

唔好怪人地係花花公子,如果拍拖係唔係真心,咁人地亦唔會真心對你。
當然大家只係「各取所需」,另作結論。

July 18, 2006 5:42 PM  
Blogger Clare said...

Blogspot真係咁有問題,搞到我d朋友要咁留言法,真係唔好意思。

to Chr re 掟煲費:
我既意思係對呢種人,都無需講心,所以講金。

July 18, 2006 10:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

對的,「各取所需」無拖無欠

July 20, 2006 12:42 AM  

Post a Comment

<< Home