Wednesday, July 12

我要掟煲費!

今日落雨,又加上我o係兩個assignment之間去做gym,所以我見到小楷楷時無化妝,著得亦比平時隨便。可惜。

話說今日係投資推廣署o既酒會上,小楷楷突然出現,令「記者台」(註:大會o係會廳o既一邊搭左個台,方便d攝記o係高處影相,但其實作用同平時無台一樣,都係有欄圍住,要記者企入去,方便公關注視)上既記者即時大為緊張。我因為靜雞雞無「上台」,同d guests吹緊水,所以有機可承。

好奇怪竟然無記者埋小楷楷身,而由於今日o既酒會氣氛好輕鬆,公關都唔係管得好嚴,我就攝下攝下咁,走左去佢身邊。

「李生…」第一次,佢笑笑口咁揮下手,示意唔答野,就走去前台準備影相。呢個時候有個公關小姐突然出現,叫我番出去。我兜左個圈又番到小楷楷身邊,佢o係度同盛智文傾緊計,我又叫左聲「李生」。(我好似仲拍左下佢手臂,當時幻想緊佢保鑣會切左我隻手落黎。)盛智文望住我,我突然唔記得佢個英文名,唯有用懶熟o既聲線同笑容hi佢,佢又好親切咁hi番我,我就拎轉頭,用「你睇下,我幾friendly」o既姿態,問小楷楷問題。點知,佢真係答。

原來,小楷楷係好林o既人,佢之後比成班記者包圍,都係好斯文咁用唔正宗既廣東話講:「你地唔比我走,我地就要企o係度啦…」,然後唔答唔答又會答。本來以為佢o係敏感時刻都黎出席酒會,實有野想講,點知又唔係。佢臨走前,南早記者攝左張卡片比佢,佢竟然又好有禮拜咁,停底回敬番自己張卡片,可惜我慢左一步,無問佢拎卡片。

但唔好誤會,我無因此而覺得佢係正君子。

番到公司,男女同事都好興奮咁問我同佢講野時,有時摸下自己耳仔、kiu下頭髮,我話,我直情摸晒成身啦。然後,大家就繼續好興奮咁,話要對我好d,我以後嫁左入李家要關照佢地,咁我都好醒咁食住個勢,即刻吊高黎賣。(當然我唔明點解問小楷楷兩句野就可以嫁比佢…)

戚老細答嘴:佢對女人未必好…。楊姐反應好快咁話,o車,要佢d掟煲費之嘛!

一言中的。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哈,妳寫得好好笑~
(『我就拎轉頭,用「你睇下,我幾friendly」o既姿態,問小楷楷問題』哈哈~)

阿澤楷鍾意放洋留學、講洋文o既女仔(妳仲要係靚女添~),所以大家對於妳o既寄望好大~

(咁公關小姐有冇黑臉斜啤住妳?)

July 12, 2006 10:14 AM  

Post a Comment

<< Home