Saturday, June 17

World Cup Feva

今晚到了Excelsior看我今年第一場的世界杯賽事,是荷蘭對Cote D'Ivoir。雙方表現雖然欠缺組織,但起碼未有冷場,我還一邊吃了veggie sticks with blue cheese, curry and thousand island dip, onion rings with mustard dip, 和french fries with indian curry dip,自我感覺十分良好!

周日一定要看我的至愛——朗拿甸奴!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

荷蘭差d輸波,嚇死我....

June 17, 2006 3:30 AM  

Post a Comment

<< Home